26.5.09

Kebaikan yang UMNO buat.Apadia haaa.

Kali ni aku nak tulis tentang apa yang dibuat oleh UMNO sememangnya mambawa kebaikan.Selalu yang buruk sahaja aku tulis. Tapi apadia haa?.Nanti sat aku nak pikiaq!
Memerdekakan Tanah Melayu dari kuasa British. Hanya UMNO sahaja yang berjuang dan tanpa menitiskan walau setitik darah Tanah Melayu telah merdeka dari jajahan British.
UMNO telah memperkenalkan DEB sehingga orang melayu menjadi kaya raya dengan memonopoli bidang perniagaan.
Kerajaan BN yakni UMNO telah membina semua kemudahan awam seperti jalan raya, sekolah, hospital, bekalan air, bekalan elektrik, tandas awam dan banyak lagi kemudahan untuk rakyat.Dengan menggunakan duit rakyat
Hanya Kerajaan UMNO membina masjid untuk rakyat Malaysia dan masyarakat antarabangsa dan yang paling popular adalah Masjid KRISTAL.
Hanya kerajaan UMNO membina penjara. Dan yang paling popular didunia adalah penjara Kemunting yang sememangnya menjadi daya tarikan seluruh dunia.
Kerajaan BN yakni UMNO dengan bangganya telah memperkenalkan Loteri Kebajikan Masyarakat demi untuk membantu masyarakat yang susah.Dan sekarang digantikan dengan loteri yang berjenama lain apa dia nama dia tak tau (Saya minta maaf).Dan juga memperkenalkan pusat nombor ekor bagi menggalakkan rakyat bersukan dan meminati sukan seperti Magnum,Kuda dan Sport Toto.
Demi untuk memberi hiburan kepada rakyat Malaysia dan Masyarakat antarabangsa yang melawat Malaysia maka dibenarkanlah membina Kasino dan pusat riadah seperti disko, kelab malam, rumah urut, pusat dangdut, karaoke dan sekarang ini yang paling popular adalah yang dipanggil "clubbing".
Kerajaan BN yakni UMNO juga prihatin dengan masyarakat antarabangsa dan yang bukan beragama Islam. Demi untuk menjaga sektor pelaburan yang terunggul maka dibenarkan dibina kilang arak yang amat besar di Selangor. Ini adalah untuk memastikan bekalan arak sentiasa mencukupi bagi bekalan dalam negara.
Kerajaan BN UMNO juga dengan secara agresifnya telah menghantar anggota polis untuk mendapat latihan di Amerika Syarikat bagi menangani masalah militan. Dipercayai selepas PR12 2008 makin banyak militan yang dilatih bagi memerangi pihak kerajaan. Dan tahniah kepada pihak kerajaan kerana telah berani menahan dan mengusung keluar Speaker DUN. Hal ini tidak pernah berlaku dalam dunia apatah lagi dalam zaman moden ini anasir jahat boleh berselindung dimana-mana. Tahniah.
Kerajaan UMNO jugaklah yang berani menonjolkan budaya Hendonisme dalam masyarakat. Kita ambil contoh budaya punk, black metal, mat rempit, bohsia, bohjan, kaki ragut dengan membenarkan filem-filem dan artis antarabangsa mempromosikan diri mereka di Malaysia ini. Banyaknya rancangan hiburan untuk remaja bagi menjauhkan diri mereka ini dari anasir yang jahat seperti berdemonstrasi, berpiket, dan menjauhkan diri dari berpolitik kerana akan terpengaruh dengan idealogi yang merosakkan seperti menjadi ahli parti politik yang berteraskan agama kerana khuatir akan menjadi golongan ekstrimis agama. Islam yang liberal sudah memadai. Islam Hadhari adalah anutan yang disokong oleh Kerajaan UMNO. Hidup Islam Hadhari.
Majlis bersosial sememangnya digalakkan oleh Kerajaan UMNO dan bagi menjayakan majlis ini Jom Heboh dan konsert-konsert terbuka dibenarkan. Ini bagi menggalakkan remaja perempuan dan lelaki bercampur gaul. Ini bertujuan bagi mengeratkan lagi hubungan bukan muhrim antara mereka.
Dan sekarang kerajaan UMNO telah berjaya menampilkan Mufti yang menyokong segala dasar kerajaan samaada yang baik dan semuanya yang baik sahaja. Lihatlah sekarang berbagai komen dikeluarkan bagi menjaga kepentingan kerajaan UMNO yang melakukan yang terbaik bagi kesejahteraan rakyat Perak dengan merampas dan menculik YB-YB di Perak dari anasir yang tidak baik yaitu kerajaan Pakatan Rakyat yang jahat yang cuba menjaga kebajikan rakyat Perak yang jahat yang telah menyokong Pakatan Rakyat pada PR12 yang lalu sehingga tumbangnya Kerajaan UMNO yang baik yang menjaga kepentingan juak-juak UMNO yang baik yang merampas harta dari rakyat Perak yang jahat.
Berapa banyak baik daa UMNO Poodah chit.

1 comment:

  1. ish-ish-ish... byk gak hasil titik peluh UMNO nih... hahahaktuila UMNO.... makan taik la UMNO...

    ReplyDelete