2.2.10

Dubur Saiful memang gred 'A'

Hari ini telah berulang lagi sejarah dimana reformasi berjaya dibangkitkan dalam jiwa rakyat Malaysia yang cintakan keadilan dan sekali lagi sejarah berulang dimana pendakwaan terpilih berlaku dibawah pimpinan Najib Toya. Kali ini tuduhan perlakuan seks luar tabii yang dilakukan lebih teratur. Hari ini bermula perbicaraan kes liwat 2 Dato Seri Anwar. Bezanya kali ini pelakon lucah yang dicalonkan lebih muda, comel dan kadar kemutan dubur beliau lebih kuat. Disamping mengamalkan jamu, jambu yang sorang ini juga mengamalkan taktik kemutan yang membolehkan dubur beliau rapat serapatnya sehinggakan doktor tidak dapat mengesahkan berlakunya kesan tusukan kedalam dubur beliau.
Pendakwaraya hari ini menegaskan bahawa laporan doktor ynag diperoleho oleh team Anwar tidak meyenaraikan kesan kimia yang diperolehi yaitu terdapat air mani yang dikeluarkan dari dubur beliau. Malunya nak tulis kes dubur-jubur ni. Awat takdak kerja lain lagikah yang nak dibuat. Tapi kita layanlah saja cerita Pendakwaraya ni. Peguamcara Negara . Nampaknya episod usung tilam akan berulang. Naik pangkat la mamat celaka yang sorang ni. Nampaknya ada orang yang akan jadi kaya-raya nanti. Nampaknya Saiful pasti akan menjadi idaman kaki bontot seantero dunia. Dubur kelas 'A' lah katakan.
Tapi yang aku mushkil sangat ialah kes kena balun juboq tu bila, yang dia pi report tu bila, yang dia buat pemeriksaan doktor tu bila. TAK BERAK KA DIA. SANGGUP TAHAN TAIK SEKIAN PUNYA LAMA. TAK SAKIT PERUT KA DIA. KENTUT TAK BUSUK KA. HERAN, HERAN.

1 comment: