17.2.10

Doktor menipu dalam rawatan perubatan?

Hari ini rayuan membatalkan pertuduhan liwat terhadap Anwar Ibrahim ditolak. Antara alasannya adalah laporan perubatan oleh tiga doktor yang memeriksa Saiful adalah tidak menyakinkan.Maklumlah doktor ada kelulusan yang dibeli. Sekarang ini satu laporan polis harus dibuat terhadap doktor ini kerana menipu semasa mengeluarkan laporan perubatan mereka.
Besok-besok ni kalau anak si Abu Samah ni kena rogol jangan pi jumpa doktor sebabnya kalau bawak bicara laporan doktor tidak boleh digunakan lagi. Hanya keterangan lisan si yang kena rogol dan laporan keterangan forensik saja boleh diguna pakai. Kena la si peguam tu pandai maka terlepas la perogol tu. Lagi satu kalau laporan perubatan tiga doktor tersebut tidak boleh digunakan kerana tidak menyakinkan, doktor mana pula yang memeriksa dubur Saiful. Siap boleh korek ambil air mani. Tak keluar sekali dengan shitnya kah. Kalau ada shitnya pandai lak sipemeriksa tersebut mengasingkan air mani dengan air shit. Nampaknya satu doktor misteri dapat mengalahkan 3 doktor bertauliah (palsu,kerana laporan mereka tidak menyakinkan) dalam kes liwat 2 ini.
Lagi satu lain kali tengok dulu hakim mana yang mendengar kes mahkamah rayuan kalau yang ada pangkat Datuk ka, Datuk Wira ka tak payah la masuk bicara sure kalah punya. Awal-awal la tarik diri dari membuang masa naik turun mahkamah.

No comments:

Post a Comment