7.8.09

Terkini-Antara Calon-Calon PAS Dun Permatang Pasir

Beberapa hari lagi Pas Negeri Pulau Pinang akan mengumumkan calon yang akan bertanding dalam Pilihanraya Kecil Dun permatang Pasir. Tetapi buat masa kini belum dimuktamadkan memandangkan perlunya pandangan dari ahli akar umbi siapakah yang paling layak untuk menjadi calon pilihanraya kecil tersebut. Sekarang ini ada empat nama yang dicadangkan antaranya adalah: 1. Mat Sabu sememangnya dikenali oleh banyak pihak 2. Mohd Roshidi Husin - Seorang peguam 3. Yusni Mat Piah - Ketua DPPN Pulau Pinang 4. Salleh Man - Pesuruhjaya Pas Pulau Pinang
Antara kriteria yang dititik beratkan dalam pemilihan calon adalah seorang yang rapat dengan penduduk kawasan dan sentiasa mengambil berat akan hal kebajikan penduduk sepertimana yang dilakukan oleh Allahyarham dahulu.Apabila ditanyakan kemungkinan Mat sabu dipilih sebagai calon ada antara pengundi yang tidak bersetuju bukan berana tidak menyukai Mat Sabu tetapi kerana bagi mereka Mat Sabu lebih layak sekiranya bertanding dan berkhidmat di Parlimen.
Mengenai dengan calon lain segalanya akan diputuskan kelak.Perbincangan masih diteruskan. Buat masa ini markas pilihanraya banyak telah didirikan di Dun Permatang pasir dan petugas sudah cukup bersedia bagi menghadapi pilihanraya kecil kali ini.

3 comments:

  1. Assalamualaikum... Salam ziarah dari sahabat.. nice blog n good entry..
    Sedikit tips dan info buat teman2 bloggers.. perkara remeh yg kita kurang perasan.. sila
    klik disini.
    Takut gua tengok nama blog lu bro... makan suap.. perghh.. ganas gila tu...
    i love you full.. ha..ha..ha..ha...ha..

    Teruskan menulis.. dan semoga sejahtera sentiasa.
    wassalam

    ReplyDelete
  2. Salam bro.. bila nak ajak gua p mancing bro? gua semua layan.. parit, sungai, lombong, kuala, kelong, tengah laut setakat ni baru dapat layan main dasar jer laa.. poping dgn jig blom lagi.. lagi satu mengidam nak layan kelah dan tengas.. tu pun x dpt lagi..

    ReplyDelete
  3. SLM..KEHKEHKEH PAK AJIS DH TEKENCING DLM SLUAR SB DH RAMAI PENGIKUT TARIK DIRI DRP JADI SEKUTU SETAN. LAGI PUN DIORANG DH X NAK IKUT MKN SUAP MCM PEMIMPIN HAM'PAS' YG LAIN TERMASUK TUAN PUNYE GOBLOG NI HUHUHU. LEPAS NI SUH DIA KLUARKAN LG APA2 FATWA MERAPU LAIN OKEH BABEH!..YEHAAAAAAAAA!!!

    ReplyDelete