28.8.09

Konflik MCA-Rakyat dah lama tolak BN

Gambar dari Mstar online
Hari ini Najib menyarankan supaya MCA menyelesaikan konflik dalaman MCA berikutan isu pemecatan Sooi Lek daripada jawatan Timbalan Presiden berkaitan dengan DVD lucah beliau. Najib khuatir sekiranya perkara ini tidak diatasi segera rakyat akan menolak MCA dan BN. Rupa-rupanya Najib masih terlena diulit mimpi dicelah ketiak Mommanya.
Dah ada 8 pilihanraya kecil. 7 daripadanya telah tewas.Yang mengund itu semuanya rakyat Malaysia. Rakyat menolak Umno -BN. Dah lama perkara ini berlaku tentang penolakan rakyat kepada Umno-BN tetapi kenapa Najib masih belum sedar lagi. Adakah beliau terus dihidangkan dengan berita yang sedap-sedap sahaja. Kemanakah perginya perisik dan para pelapor tentang tahap Umno-Bn dihati rakyat. Sebenarnya apa yang harus Najib ketahui adalah sesungguhnya Rakyat dari pelbagai kaum secara amnya yang bijak pandai telah menolak Umno-Bn kecuali kroni-kroni,rakyat bawahan yang masih belum ada kesedaran dan yang boleh dibeli sekupang dua sahaja yang menerima Umno-Bn ini. Kalau kita perhatikan pola pengundian dan peratusan jumlah undi yang memberi kemenangan kepada PR menunjukkan bahawa 70 peratus menyokong PR. Tidak kira Melayu,Cina,India ataupun kaum yang lain.
Mengenai isu-isu yang timbul Najib nampaknya cuba berselindung dengan menyatakan rakyat akan terus memberi kepercayaan kepada Umno-BN. Untuk tatapan Najib dan Muhyiddin, percayalah Umno-BN sedang menghampiri garisan penamat dengan kedudukan terakhir dalam perlumbaan. Rakyat akan terus diperingatkan dan akan dibekalkan dengan pelbagai maklumat berkaitan dengan penyelewengan Umno-Bn. Rakyat akan diperlihatkan akan segala kezaliman dan kebobrokkan UMno-Bn.Doa orang yang dizalimi akan diangkat untuk memberi kecelakan kepada Umno-Bn. Penolakan Umno sebagai tunjang Bn terhadap hukum Allah akan mengheret sekali para penyokong Umno kepada kehancuran dan bala serta kemurkaan Allah. Bukan hanya penyokong akan terpalit tetapi seluruh rakyat akan menerima tempiasnya. Hanya Allah maha mengetahui dan kepada Allah kita mohon perlindungan.

No comments:

Post a Comment