30.7.09

Zahid Hamidi,UMNO,BN Celaka Ejen Yahudi.

Haram Jadah Zahid Hamidi menyatakan Nik Aziz bukan pejuang Islam sebenar dalam Utusan Malaysia. Ni aku nak tanya hang barua Yahudi tu pejuang Islam ka. Kalau hang yang jadi babi besar dalam kerajaan sanggup pi jumpa Menteri Pertahanan Israil kat Perancis tu boleh la dikatakan sebagai pejuang Islam?. Kalau nak tau hang la anak haram besar. kalau Tok Guru katakan pergi jahanamlah UMNO itu bolehlah dikatakan sebagai ayat yang berlapik dan tidak menunjukkan kepada individu tapi aku kat sini yang bukan orang pandai ugama nak katakan hang ni Zahid Hamidi anak haram besar. Kepala hang dah penuh dengan taik yang berkarat dan dan busuk berulat. Hang dah tak boleh membezakan antara yang baik dan buruk. Benda yang hang makan dari duit haram dah menjadi daging darah dan menggelapkan hati hang kepada yang benar.
Pergi jahanamlah UMNO adalah ungkapan kepada sesuatu yang dirujuk supaya sesuatu itu rosak dan tidak boleh dipakai lagi. Supaya yang jahanam itu tidak boleh diharap dan digunakan dan digantikan. Pergi jahanamlah UMNO merupakan ayat yang membawa kepada sesuatu yang tidak disukai.Dibenci kerana ianya sesuatu yang membawa keburukan kepada kepada orang lain. Dimanakah kebaikan UMNO kepada Islam. Dalam masa UMNO menjaja bahawa UMNO adalah tunjang kepada Islam di malaysia tetapi dalam masa yang sama UMNO jugalah yang membawa kejatuhan Islam dan bangsa Melayu yang terkenal dengan peradabannya. Siapakah yang menghilangkan fakta dan menulis semula sejarah yang penuh penipuan dan bersengkokol dengan ejen bangsa Yahudi untuk melemahkan Islam?.
Zahid Hamidi selepas memperolehi kuasa sebagai Menteri kanan dalam kerajaan saban hari mengeluarkan kenyataan yang membawa kebencian. Pergi jahanmlah UMNO membawa banyak makna dan akan terus dialunkan sebagai membawa kesedaran kepada rakyat semoga negara kita akan selamat selepas kejatuhan UMNO nanti.

No comments:

Post a Comment