14.7.09

TPM-Urai : Tipu Pengundi Manek Urai

Pas Tiada Hak Tuntut Janji
Negeri Kelantan yang berada didalam Negara Malaysia sepatutnya keluar dari Malaysia sekiranya mahu terus mengamalkan dasar kerajaan yang telus dan berintegriti.Menurut kenyataan TPM penipu ni "Kalau kita lihat dari soal keperluan di sini, sebahagian besar adalah tanggungjawab kerajaan negeri, kawasan Parlimen bukan (milik) kita, DUN bukan (milik) kita, negeri pun bukan negeri kita tetapi negeri Pas."
Kalau dah tahu negeri Pas yang kamu pandai-pandai masuk negeri orang ikut suka hati mak bapak kamu tu lepas tu janji sana janji sini ugut orang kat Manek Urai tu apa ke halnya. Pandai-pandai ambil minyak lepas tu tak tahu pula nak bayar royalti yang sepatutnya. Rakyat kelantan seharusnya menghalau keluar TPM penipu ni dari bumi Kelantan. Kalau bolehlah jangan kebumikan UMNO-BN kat negeri Kelantan. Buat habis tanah saja. Mayat UMNO-BN ni sepatutnya dibuang ke laut biar tak bertanda.
Semoga Manek Urai ini akan menjadi tempat sejarah sebagai berakhirnya keegooan UMNO-BN dalam memerintah negara Malaysia tercinta ini.

No comments:

Post a Comment