27.12.10

S/U! Ada pasai la.Takkan tak tau barua ni sapa punya

Mr Khusrin Barua yang dipaparkan ini sememangnya diketahui sebagai pecacai Umno.Semenjak azali lagi dek kerana pangkat ataupun nak meningkatkan darjat sebagai orang penting dalam negeri Selangor maka Mr Khusrin ini sanggup berbuat apa sahaja. Semaklah kembali setiap kontroversi bab agama yang berlaku selepas kemenangan PR di Selangor. Semuanya ada kaitan secara langsung dengan Mr Khusrin ni.
Tau-tau sekarang ni ada hati pula nak dilantik sebagai SU Kerajaan negeri. Agak-agaklah sebab apa. Kalau dalam bab agama habis tunggang-langgang jadinya PR di Selangor tiba-tiba masuk pula dalam bab pentadbiran negeri. Tahukah anda apa yang akan terjadi nanti. Hancurlah jawabnya.
Jadilah macam negeri Perak nun. Tuan empunya negeri pun dah dekat nak sama.Maka satu lagi siri rampasan kuasa akan berlaku kelak. Selepas pembubaran DUN untuk PR 13 mangkuk nilah yang akan mencaturkan setiap langkah DUN. Pandai Umno main chess. Cepat-cepatlah ambil tindakan. Protes tu penting. Bilik kecil kat tepi toilet tu siapkanlah cepat. Meja kasi cantik. Aircond kasi kuat sikit.
Sampai masa nanti karpet jingga jangan lupa.Hamparkan untuk si musibat ni.

1 comment: