25.4.10

Aku dah cakap bab duit ni Melayu memang juara.

Syabas Umno. Syabas warga Felda. Melayu warga Felda sememangnya warga yang sayangkan tanahair. 1 Malaysia warga Felda kena kencing dengan Najib dan gerombolannya. Kalau warga Felda tak menyokong Dato Seri Najib maka jangan haraplah hakmilik tanah usaha akan diberikan kepada anda semua. Sapa yang tak sayangkan tanah dan bilik air tempat kencing dan berak setiap hari. Bukan hanya warga Felda sahaja tetapi begitu juga dengan kaum asal yang ada di Hulu Selangor.
Tulisan ini berdasarkan kepada keputusan peti undi yang memberikan kemenangan besar kepada BN.Dimanakah silapnya kerajaan Negeri sekarang yang berada dalam pemerintahan PR. Adakah salah pilih calon ataupun dek kerana lambakan ratusan juta ringgit kepada Hulu Selangor. Sememangnya orang Melayu memang mudah gelap mata. Mungkin selepas ini post mortem secara terperinci boleh dilakukan berdasarkan kepada keputusan undian dari setiap peti undi. ***tak perlulah dipamerkan carta ataupun keputusan undian berdasarkan pecahan kaum nanti dikatakan tak 1 Malaysia pula.****

3 comments:

  1. take as many as u like wahai hamba Allah. (kalau betul encik ni hamba Allah).

    kutuklah kutuklah lagi as inilah tanda2 besar kiamat. memburukkan saudaranya yang lain
    ( saudara ke?)

    SAya tak masukkan politik pun, tapi encik yang kaitkan. Bijaklah sangat..

    kalau polis bodoh, encik kata melayu bodoh jugak? encik ni bukan melayu ke
    ?
    (oh yelah melayu di penang dah terjual, xde apa dah yang tinggal..)

    berita yang encik baca tu tepat ke? sahih ke? buktikan...saya cabar encik.

    terima kasih kerana mendoakan saya mati cepat. memang saya minta sangat2... sebab saya tahu Allah sayangkan saya.. dan saya doakan encik dipanjangkan umur supaya punya banyak masa untuk bertaubat dan kembali ke pangkal jalan. amiinn..

    ReplyDelete
  2. Apabila polis yang turut terlibat secara terbuka dengan politik apabila segala tindak tanduk mereka menyebelahi pihak kerajaan BN yang berkepentingan tetapi secara terangan menafikannya masih dikatakan tidak melibatkan politik. Bukalah minda sekiranya anda "Famous" adalah anak yang lahir dialaf baru yang mempunyai pemikiran yang tidak tepu yang direjamkan dengan nanah dan kebusukan isi yang mereputkan oleh Umno dan para pemimpinnya. Apa yang Umno lakukan semasa memerintah Pulau Pinang?. Parti Gerakan membolot segala kekayaan dengan disumbat segala macam hampas habuan kepada pemimpin Umno Pulau Pinang. Datanglah dan selami kehidupan masyarakat Melayu Pulau Pinang. Jangan pandang yang memimpin Umno tetapi perhatikan yang hanya membuta tuli menyokong Umno.

    ReplyDelete
  3. untuk pengetahuan encik "FaMouS" tu nama singkatan saya. tiada kena mengena dengan perihal famous atau terkenal.

    memang saya masih muda dan mentah tapi saya yakin pemikiran saya waras untuk membezakan baik buruk.

    Lebih banyak encik memburukkan orang lain lebih banyak keburukan encik sendiri yang terdedah.

    ***saya tak nafikan UMNO juga punya sejarah hitam, tapi bagaimana dgn pembangkang???***

    ReplyDelete