19.11.09

TGNA-UMNO-Sampai Matipun Tak Akan Dapat

Gambar Harakahdaily
Setelah menitis air mata dihina dan dikhianati serta difitnah akhirnya dek kerana takut akan menerima kekalahan yang memalukan dan penolakkan total dalam pilihanraya yang akan datang dengan rendah diri (muka tak malu) Nazri Aziz mengunjungi TGNA Aziz bagi menjelaskan keadaan dimana kertas siasatan pelakuan rasuah yang dibuka oleh SPRM adalah berdasarkan laporan akhbar dan bukan kerana laporan individu.
Beliau mengatakan bahawa perkara rasuah tersebut telah selesai apabila TGNA membatalkan pemergian ke Makkah dan tidak berlaku perlakuan rasuah kerana penerimaan tajaan tidak diterima oleh TGNA.
Mudahnya lidah berkata-kata. Manisnya mulut mencurah cuka. Setelah terguris hati dan mengalir air mata sehinggakan meledakkan suasana amarah yang amat sangat dikalangan penyokong dan rakyat akibat dari perbuatan UMNO terutamanya UMNO Kelantan sendiri dengan tuduhan TGNA menerima rasuah dan dengan beberapa orang yang melakukan himpunan haram di Kelantan dengan menuduh TGNA makan rasuah tetapi dengan mudah Nazri Aziz mengatakan perkara ini telah selesai?. Rakyat Malaysia khususnya Rakyat Kelantan yang memandang tinggi TGNA pasti tidak akan lupa kejadian ini. Hal ini akan terus diingati dimana Quraisy Malaysia yaitu UMNO yang mendalangi hal ini akan terus dihukum. Ia akan tetap diungkit dalam setiap perbualan dan perbalahan tentang rosaknya akhlak UMNO. Pada pilihanraya kecil yang mungkin berlaku dengan izin Allah tidak berapa lagi, hal ini akan terus menjadi isu. Isunya adalah dimana UMNO Quraisy Malaysia menghalang seorang Tok Guru mengerjakan haji. Ketepikan dahulu status MB. Ketepikan dahulu Status Ketua Negeri. Rakyat tidak melihat isu rasuah dalam kes ini tetapi rakyat melihat bagaimana seorang Islam dihalang dari menunaikan haji oleh seorang Islam yang lain. Yang membezakannya hanyalah amalan Islamnya sahaja. Yang membezakan UMNO dan PAS adalah hal yang begini. Quraisy Malaysia=UMNO.
Cukuplah dengan segala penipuan dan kini penafian pula dilakukan. Bukankah UMNO terlibat secara terus dalam hal ini. Bukankah individunya adalah orang UMNO sendiri.

No comments:

Post a Comment